دیجیتال مارکتینگ

آموزش دیجیتال مارکتینگ|کوچ مارکتر|مدرس دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

آموزش دیجیتال مارکتینگ|کوچ مارکتر|مدرس دیجیتال مارکتینگ

بایگانی

پلتفرم ها در دیجیتال مارکتینگ

سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۲۶ ب.ظ

دیجیتال مارکتینگ

یک پلتفرم کافی نیست!

اگر فک میکنید در انتخاب دامنه یک پلتفرم کافی است , دوباره فک کنید دنبال کنندگان شما در فیس بوک همان هایی نیستند که در youtube هستند و کسانیکه در یوتیوب هستند متفاوت با خوانندگان شما در Entrepreneur.com

به این ترتیب، کلید موفقیت شما این است که مطالب خود را چندین بار نمایش دهید در گذشته این کار هزینه بر و وقت گیر بود یک ویدیو واحد را بسازید و آن را به یک پست وبلاگ، یک مقاله عمیق، یک قسمت پادکست و منابع اضافی تبدیل کنید. شما حتی میتوانید به نوبه ی خود این محتوا را به یک نوع ایمیل پست های رسانه های اجتماعی و ویدیو های کوچک تبدیل کنید

تعریف کردن پیشنهادات و توضیحات محصولات به صورت شفاف برای مشتریان , باعث می شود که به راحتی محصولات شما را درک کند و یک تفاوت بین شما و بقیه برندها ایجاد نماید و خود ایم مساله , مشتریان جدیدی را به سمت راه هدایت می کند که در نهایت به خاطر ویژگی محصولات به شما وفادار خواهد بود.

ارایه این پیشنهادات و توضیحات در پلتفرم های شماست .


  • sara dehghan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی