دیجیتال مارکتینگ

آموزش دیجیتال مارکتینگ|کوچ مارکتر|مدرس دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

آموزش دیجیتال مارکتینگ|کوچ مارکتر|مدرس دیجیتال مارکتینگ

بایگانی

فعالیت های B2C و بازاریابی دیجیتال

جمعه, ۸ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۲۶ ب.ظ

دیجیتال مارکتینگ

اگر شرکت شما در قالب یک  business-to-consumer (B2C) فعالیت می کند و وابسته و قیمت محصولات شما باشد  احتمال دارد که هدف تلاشهای بازاریابی دیجیتال شما جذب افراد به وب سایتان و تبدیل آنها به مشتریان بدون نیاز به صحبت آنها با یک فروشنده باشد به همین دلیل شما احتمالا کمتر به تمرکز بر "رهبری" در معنای سنتی خود و بیشتر به تمرکز بر روی ساختن یک سفر شتاب دهنده خرید، از لحظه ای که کسی در وب سایت شماوارد می شود، تا لحظه ای که از آن خرید می کند هستید . این اغلب به این معنی است که ویژگی های محصول شما در محتویات شما در قیف بازاریابی بیشتر از کسب و کار B2B است و شما ممکن است نیاز به استفاده از تماس های قوی تر (CTA) داشته باشید. برای شرکت های B2C، کانال هایی مانند Instagram و Pinterest اغلب می توانند ارزشمندتر از پلتفرم های متمرکز بر کسب و کار LinkedIn باشند


  • sara dehghan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی