دیجیتال مارکتینگ

آموزش دیجیتال مارکتینگ|کوچ مارکتر|مدرس دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

آموزش دیجیتال مارکتینگ|کوچ مارکتر|مدرس دیجیتال مارکتینگ

بایگانی

اثربخشی کمپین های بازاریابی دیجیتال

پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۲۶ ب.ظ

دیجیتال مارکتینگ

اگر چه معیارهای نهایی برای ارزیابی هر گونه ابتکار تجاری باید بازده سرمایه گذاری یا معیارهای مالی دیگر به طور کلی باشد، معیارهای ارزیابی و معیارهای کمپین بازاریابی دیجیتال را می توان در جزئیات بیشتر مورد بحث قرار داد. معیارها و معیارها را می توان با توجه به نوع و مدت زمان آن دسته بندی کرد. با توجه به نوع، می توانیم این کمپین ها را "Quantitative" یا "Qualitatively" ارزیابی کنیم. معیارهای کمی ممکن است شامل "حجم فروش" و "افزایش / کاهش درآمد" باشد. در حالیکه معیارهای کیفی ممکن است شامل «آگاهی برند، تصویر و سلامت» و همچنین «ارتباط با مشتریان» باشد. تغییر دادن تمرکز به مدت زمان، ممکن است ما نیاز به اندازه گیری برخی از "معیارهای موقت"، که در طول سفر خود به ما برخی از بینش را می دهد، همچنین ما نیاز به اندازه گیری برخی از "معیارهای نهایی" در پایان سفر برای اطلاع رسانی استفاده اگر ابتکار کلی موفقیت آمیز بود یا نه به عنوان مثال، اکثر معیارهای اجتماعی اجتماعی و شاخص هایی نظیر نظرات، اشتراک ها و نظرات تعامل ممکن است به عنوان معیارهای موقت طبقه بندی شوند در حالی که افزایش / کاهش نهایی در حجم فروش به وضوح از رده نهایی همبستگی بین این دسته ها باید وجود داشته باشد. در غیر این صورت، نتایج ناامید کننده ممکن است در نهایت اتفاق بیفتد - به رغم توهم موفقیت در درک اولیه در طول پروژه.


  • sara dehghan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی